Monday, October 20, 2014

He hit it 96%

Came across this article accidentally. Viewing this article, I can't count how bless I am.  I plan to copy and paste the work here, but then the webpage can't make it, so print screen will do =)

The link of the article that I viewed.

首先, 不要管title, 看内容, 看到这些内容, 都觉得好感动哦~~ 虽然这些都是一些指标而已, 没有做到并不代表哪位男生不爱女生, 每个情侣都有各自沟通的方式嘛~~ Just that I always that this small little action for granted, this post help me to appreciate him more~~ hahaha


Unless mentioned, all these he just  do exactly as what is written~~ how can I feel not touch~~

4. not exactly, but will do this sort of things.
5. 言而有信, 这个让我觉得他是个很负责任的男生, 真的讲到做到。如果我讲到做不到, 也会被骂哦~~ 比如说。。。十一点完好blog后就要关灯睡觉, 可是两点才睡, 第二天就要有心理准备了。

very very discipline, wake up at the first rang of alarm. 要是知道有东西要做 ,完全没有起床气。其实我也是wake up at the first rang of alarm lar~~~ just feel that we were so matched, hahaha. so discipline~~

6. 拥抱很久, 每一次都是他慢慢推开我~~

10. not really~~

11. not yet done, but I knew he would.

12. 对, 他不是为了吵而吵, 是为了要弄清楚而吵 。


13. 呵呵呵

17. 告诉我, 不要乱花钱~~~ 这是我写这blog的重点! 太好笑了!
没有贬义的意思, 只是我也知道自己还没学会赚钱就先花钱啦~~

18. 看着他玩clash of clan. It's not the only girl's privilege to be taken care. I love him and sayang him also =)

21. 我们吵架都没有想到要退还礼物这件事。 只是一开始, 我会提起“分手” 这两个字,会讲这个字的原因是。。要让他知道老娘也不好惹的(是很够力很够力的吵架才讲), 不要以为只有他会耍脾气。

过后讲了两三次, 
他就要讲“ 做么你每次都讲分手的?你真的要我们分手是吗? ” 
过后我也觉得很心疼, 就没有讲了。 
相信对于很多人来说, ”分手“ 这两个字特别强烈, 不会乱乱讲吧? 
伟盛是个讲到做到的人, 说不定听到感受也会很深。 所以就不乱乱讲了。





26. 很深很深的感受到了。
27. 他知道他身上的dynamo味道很香。





No comments:

Post a Comment